Reclame Reclame

Reclame Reclame

Strafbetalen heeft de meest voorkomende reclame uitingen voor jou op een rijtje gezet! Zowel de mogelijkheden als de uitwerking worden helder voor je geformuleerd zodat je veel tijd en energie kan besparen!

Visitekaartjes

Algemeen gebruik: Je geeft jouw visitekaartjes bij bekenden en bij onbekenden die je met een bijeenkomst ontmoet. Wanneer je een positief gesprek hebt dat zakelijk getint is zul je jouw visitekaartje overhandigen om contact te onderhouden.

Het effect: Het visitekaartje gaat hoogstwaarschijnlijk in de portemonnee of in een jas-broekzak. Het zal daardoor minstens 2/3x bekeken worden!

Nadelen: Het visitekaartje is gemakkelijk weg te gooien. Aangezien visitekaartjes redelijk algemeen is zal het gemakkelijk op een bureau en later in de prullenbak verdwijnen.

Voordelen: De prijs van een visitekaartje is slechts 1-5 cent per stuk een heeft meer impact als kosten. Het visitekaartje kan gemakkelijk doorgegeven worden en is een neutraal stukje marketing wat niet overdreven opvalt als zijnde “reclame”.

Unieke kenmerken: Geeft zich gemakkelijk door van hand-tot-hand. Is onopvallend aanwezig. Is bij grote bestellingen/aantallen zeer goedkoop!

Briefpapier

Algemeen gebruik: Bij communicatie tussen zakenrelaties. Bij overbrengen van specifieke informatie & het melden van wijzigingen, factuurbedragen e.d.

Het effect: Helder en duidelijk. Geeft informatie weer die serieus genomen wordt.

Nadelen: Het document valt niet op in de overvloed van reclame c.q. papierberichten.

Voordelen: Wanneer gelezen kan hte veel infomatie bevatten en wordt zeer serieus genomen. Heeft een waarde vergelijkbaar met een e-mail.

Unieke kenmerken: Aankomst kan met ondertekening worden verzegeld. Het kan aangetekend worden verzonden waarbij de zekerheid gewaarborgd wordt dat het document ontvangen is.

Pennen

Algemeen gebruik: Pennen zijn overal te gebruiken als marketing-object. Het is het meest verspreide object! De pen gaan van hand-tot-hand en beland zo in winkels, bedrijven, scholen en zelfs andere landen. De pen kun je zelfs onopvallend aan iemand overhandigen of op iemand zijn bureau leggen, het zal niet snel weggegooid worden omdat het een gebruikersvoorwerp is.

Het effect: Een langdurig effect waarbij de reikwijdte heel groot is.

Nadelen: Er wordt niet altijd naar gekeken omdat het een gebruikersvoorwerp is.

Voordelen: Relatief goedkoop, verspreidt zichzelf, en gemakkelijk te overhandigen.

Unieke kenmerken: Zoals eerder genoemd verspreidt het zichzelf zonder dat je er moeite voor hoeft te doen!

Flyers

Algemeen gebruik: Verspreiding door een bezorger die de flyers huis-aan-huis door de brievenbus doet of ze in de stad uitdeeld. Ook te gebruikenĀ  voor klanten als naslagwerk na jouw bezoek.

Het effect: Je hebt de nodige ruimte om jouw informatie te vertonen, het leest gemakkelijk weg aangezien een flyer klein en handzaam is.

Nadelen: Het is een reclame-object dat gemakkelijk in de prullenbak beland. Het staat bijna gelijk aan een visitekaartje!

Voordelen: Het zal altijd even bekeken worden door de klant aangezien het klein en handzaam is. Het geeft je genoeg ruimte om een duidelijk stukje informatie over te dragen.

Unieke kenmerken: Informatief en bescheiden, flyers kunnen gemakkelijk verspreidt worden.

Lees hier meer over de wetgeving en mogelijkheden van het openbaar flyeren.

Website

Algemeen gebruik: Het verschaffen van informatie door middel van teksten, foto’s en videobeelden. Ook wordt het internationale karakter gebruikt om informatie te verschaffen die zo in alle landen zichtbaar is. Er wordt op ingespeeld door de teksten meertalig aan te bieden.

Het effect: Het effect is op grote schaal bekend. Niet voor niets zijn er miljarden websites online en schieten ze nog elke minuut als paddenstoelen uit de grond!

Nadelen: Op plaatsen waar geen internet is of tijdelijk geen stroom is de website onbereikbaar. Maar realistisch bekeken zijn er weinig tot geen nadelen aan een website.

Voordelen: Zoals eerder genoemd internationaal beschikbaar, overbrugt taalbarriƫres en culturen. Wanneer eenmaal ontworpen is zijn de kosten nagenoeg niets. 30 euro per jaar! Met de huidige CMS is het zelf te onderhouden en dus kosteloos te wijzigen.

Unieke kenmerken: Haast overal aanwezig waar draagbare media ter beschikking is! Kun je nooit vergeten mee te nemen en is wereldwijd toegankelijk voor bezichtiging en wijziging van up-to-date informatie.

OntwerpExpert zorgt voor deze aspecten!

OntwerpExpert heeft jaren ervaring met het ontwikkelen van reclame. Pennen, flyers, briefpapier, magazinecovers zijn dagelijkse projecten.

OntwerpExpert realiseert en informeert zodat je het juiste marketingproduct heb met optimaal rendement!

Neem contact op:

T: 06-38158841
M: info@ontwerpexpert.net

Iedereen weet wel dat er een verbod is om zomaar ergens te komen om te flyeren, alleen niemand weet waar ze de vergunning of toestemming kan krijgen.




70% haakt daardoor af en enkele trekken de stoute (of snelle) schoenen aan en flyeren gewoon.

Author: ma7hieu

Share This Post On

Submit a Comment

css.php